Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.01.2010 19:18 - Кафе, но не виртуално
Автор: lydianov Категория: Забавление   
Прочетен: 1257 Коментари: 0 Гласове:
1



Интернет пространството няма как да не повтаря историята на всички полета на общуването между хората. Няма съмнениетова повтаряне ще се осъществи в светкавично кратки срокове с по-висока степен на съзнателна намеса на субективния фактор. За разлика от предишните полета, като че ли интернет пространство пренебрегва характерните черти на аристократичните салони, които са възникнали като затворени пространства, както и на други форми на средищата, които с възникването си са носели елементи на разделенията по неприемливи на 21 век белези – расови, национални, религиозни, класови, полови и т.н. По пътя към отъпкването на пътеката към общуването в интернет пространството без да се ограничаваме с виртуални отношения през почивните дни отправих покана на Facebookприятели за реално пиене на кафе - http://www.facebook.com/profile.php?id=1364379889&ref=nf#/event.php?eid=251275704826&ref=mf    Във връзка с тази покана:
Радостното е, че срещата се състоя.
Не бяхме обезпокоени, включително от службите, които имат достъп към електронната информация и поне от мен никой не ме притиска, за да докладвам.
Пихме кафе, лафихме си, аз лично с нещичко увеличих знанията си и открих нова за мен певица със страхотен глас - Албена Теофилова.
Една от дамите ме хвана като представител на мъжкия пол и ме обстрелваше с всичко, което заслужават поддръжниците на мъжкото общество, дори не ще да повярва, че аз бих могъл да стоя зад нея. Може би защото позицията не е толкова изгодна ;)
Друга дама се усмихваше, въпреки че бях седнал срещу нея. Третата дама няма да ви оповестя какво прави, а за четвъртата още повече не е за Интернет пространството. :)
Новината:
ЕДИНОДУШНО БЕ РЕШЕНО ДА ПОВТОРИМ СРЕЩАТА. Следващия път няма тези, които потвърдят присъствието си и не идват няма да им се размине безнаказано!
Ако до сега не сте се усмихнали се чувствам задължен да благодаря на тези, които се отзоваха на поканата. Оправдавам тези, които не са от София, както и тези, които по някакъв начин успяха да ме уведомят за причината за тяхното възпрепятстване. Стига ви толкова за сега ;)



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lydianov
Категория: Бизнес
Прочетен: 951822
Постинги: 90
Коментари: 560
Гласове: 186
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930