Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.06.2012 18:58 - Препоръчвам ви жена като Цветанова, която не се интересува от имотите на мъжа си
Автор: lydianov Категория: Политика   
Прочетен: 1610 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 02.07.2013 09:15

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Аз нямах опит да присъствам на съдебен проце, но вчера не увладях желанието си за това и имах "удоволствието" да присъствам на спектакъл от цирк! Жалко, че опитът да превръщат българския съд в цирк е на път да успее.

Винаги съм на мнение, че един прокурор, както и съдията, би трябвало да притежава вродена омраза и нетърпимост към несправедливостта, лъжата и беззаконието. Какво съм забелязал от свидетелските показания на г-жа Цветанова. Оставям на страна, че през цялото време тя трепереше, съдейки за това от трептенето на нейната пола отзад, тъй като тя бе с лице към съдията, а аз бях измежду седящите на скамейките зад нея. Отговорите й бяха толкова странни и смешни, дори съдията не можа в един момент да скрие усмивката си. Вижте например, съпругът й прехвърлил имоти, които той ги е платил и по времето на брака,без тя да е участвала в сделка. За бога, кажете ми къде има имот придобит с покупка по времето на брака, който може да бъде прехвърлен без подписа на семейния партньор?

Съпругът й притежаваше много, много картини, между които и на известни художници (тя не можа да си спомни за името дори на един от тях) и са "много скъпи". Тя се затрудни да каже какво значи "скъпи", а по едно време решила, че са за милиони. Но не можа да си спомни за някакъв бизнес на съпруга й, от който той е спечелил толкоз. Нормално е. Тя е "кукла на конци".

Проблемът е в прокурора Костов. Когато адвокат Василев поиска да бъде изваден документ от делото, който е подписан от госпожата и там тя твърдеше нещо разли4но от това, което изложи вчера, прокурорът Костов възрази. Съдията прие изваждането на документа по друг член от Закона. Смешното: г-жата припозна нейния подпис на първата, третата и четвъртата страница, а й беше трудно да припознае подписа на втората страница, която бе спомената от адвокат Василев. Съдията се върна към същата страница и показа нейните подписи и от горната страна на листа. Тогава тя припозна подписите. За недостоверно свидетелстване в нормалните страни се отстранява свидетеля, а ние може да сме нормална страна, но нямаме държава. А нашето правосъдие е под натиска на изпълнителната власт. Ако делото на Алексей Петров, за което бяха ни обещали, че е и за проситуция, и за данъчни измами, и за въоръжена престъпност, и т.н., а сега остана само за заплахи и принудително отнемане на собственост от лица, които дори не могат да докажат, че са платили данъци за измислената собственост, ако това е справедлив съдебнен процес - здраве му кажи! А прокурорът Костов не може да бъде посочен от мен като добър пример за детето ми за защитник на обществения и държавния интерес. Вчера г-жата призна, че преди да отговори на въпросите на следствието е показан на нея един протокол, за да си спомни какво е казала за Алексей Петров. Надявам се не само аз съм чул това от нейната уста. Цитирам по памет: "От първата среща с Алексей го харесах, затова Цветанов не ме пускаше на срещите му с него." В интернет някъде падна това "не". Ако аз не чух правилно, защо г-н Цветанов, който имаше вземане-даване изолира от срещите жена си?

Още по темата: 
http://www.dalsiat.com/showstat.php?id=405
http://www.dalsiat.com/showstat.php?id=431
http://www.dalsiat.com/showstat.php?id=382
Други подобни статии: 
http://www.dalsiat.com/index.html




Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lydianov
Категория: Бизнес
Прочетен: 953565
Постинги: 90
Коментари: 560
Гласове: 186
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930