Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.06.2019 21:56 - Писмо до жената на живота ми
Автор: starforta6ak Категория: Лични дневници   
Прочетен: 576 Коментари: 2 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Скъпи блогери, многоуважаеми модератори и ти сбъркано помпадурдобиче, държа дебело да подчертая, че този постинг, сам със собствените си достойнства събра 170 прочита и заслужено се намести на първа страница в блога. След което, едно крайно противно същество подвизаващо се с 50 ника и формулите с които може да ги докаже, нарочно го "напомпи" до 3000+ прочита и го докладва на модераторите а те го свалиха. На това противно същество ще кажа, че този постинг ще се качва толкова време тук, колкото аз реша, докато не преценя, че го е прочел всеки един реален читател в блога.

Както скромно вметнах в предния си постинг, мацките се лепят по мен като мухи на ...

От всички жени, най-обичам зрелите и даже презрелите, това ми е останало от любовта ми към смокините и мушмулите в детството. Те са всеотдайни, като баба към внуче и докато младите незрели женки, само те гледат в ръцете какво им носиш, то възрастовата категория на която аз налитам, точно наобратно - все нещо ще ти донесе, абе - гладен, бос и гол, няма те остави. Те такива жени обичам аз, това сигурно ми е наследство по чичова линия. Чичо ми беше главен гларус на Републиката, това шведки, немки и други, знаете ли какви работи му носеха, ехехееее.

Затова бабо Жу (опа, грешка, да се чете вместо "бабо" "бейби", буквите на клавиатурата ми са много близко и затова правя неволни грешки), пиша ти това любофно послание на френски, макар и да не знам френски, ако ме разбираш ха ха ха. Навит съм ти все така като градинарски маркуч, чувствата ми към теб са все тъй силни като при първата ни среща. Още си пазя като скъп спомен белите маркови маратонки дето ми донесе тогава от немечко. Тук много се хвалих с тях, никой нямаше такива оригинали - немска реплика на произведен в Китай "Найк". Но за 4-5 години доста се поизносиха... абе сещай се сама.

image

Аз и сам бих дошъл при теб на Запад, знаеш, че нон-стоп пътувам в това направление. А на тия блогови, путински тролчета тук, дето го плюят, без нито веднъж да са ходили там, ще кажа, че и представа си нямат колко перфектен е западният живот. Но се разколебах, откакто Радиоточката ме скастри, че на Запад животът не бил перфектен, пък и да ти призная (ама на уше), че нещо се поохарчих напоследък, знаеш къща сам строя, а като строител съм голям специалист и взимам скъпо, та ми дойде нанагорно да си плащам заплата по 25 хилки на месец (без осигуровките). Затова като идваш насам, ако не ти е проблем, вземи малко фаянс, една тоалетна чиния, миФка за банята и ако ти остане свободно място, може и плочки, защото аз моите всичките ги наредих по коремната си преса.

Кажи кога да те чакам с белите маратонки на Централната гара?

Изгарям от нетърпение да те... видя, моя сладка капиталистическа мушмулке.

 

Гуш-гуш, цун-мун и т.н. твой Звезден принц






Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tonsun - Колкото и пъти да го качиш, толкова ...
24.06.2019 22:37
Колкото и пъти да го качиш, толкова пъти ще дам (Y) - YES!
Поне имаш възможността да го качваш. За мен и за tikoev тази възможност не съществува. Дори не знаем причината за да ни "блок"- нат.
Така, че и тук ще напиша това, което написах на последния пост, който застана на общата стена...
""Чувство за хумор е способността на човек умишлено да създава хумор, както и да разбира такъв предизвикан от други. Степента, до която човек намира определено нещо за хумор, зависи от много фактори, включително географско местоположение, култура, зрялост, ниво на образование и контекст."
Цитирам някакво нет определение за хумора, но по начина по който възприемате шегата, може да си проличи истинската същност дори и на един Pompadou.
Ако успее да види забавната страна на закачката... не е изгубена душа.
Но ако засъссссссссска злобно и заплюе отровно... Господ да му помага!"
Успех!
цитирай
2. анонимен - Уважаеми блогери, вие които гла...
24.06.2019 23:46
Уважаеми блогери, вие които гласувате за постингите ми и за блога ми, благодаря ви! За съжаление, не мога да ви отвърна реципрочно, защото съм анонимен и колкото и да искам да върна жеста ви и да гласувам за постингите и блоговете ви, не мога. Излизам анонимен и не мога да гласувам, толкова съм анонимен, че дори сам не знам кой съм.
С уважение: starforta6ak
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: starforta6ak
Категория: Лични дневници
Прочетен: 9733
Постинги: 4
Коментари: 34
Гласове: 55
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031