Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.03.2018 20:15 - „четвъртото сито“ на Сократ
Автор: troina Категория: Тя и той   
Прочетен: 2998 Коментари: 18 Гласове:
7

Последна промяна: 24.03.2018 20:19

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

  кое е Четвъртото сито, според вас?



21.03 12:31 - Сократ за злословниците

от: wonder



20:09 - имаш хубави..хрумки.. пак ме улучи в Сърцето..
лю"бимата музика на мама..Шуман, и неговата любима жена Клара
само, не се крий..нечестно е..
спрямо теб самата..
мисля,че ме разбираш..
нападаш ме зад маска,щот си самолюбива, аз разбирам от хора
нищо, че не съм..поетеса..
благодаря за удоволствието..
Юлия

Коментарът чака одобрение
Постинг: Държавният музей на А.С. Пушкин
Автор на постинга: avangardi




Гласувай:
8



1. troina - ето Я моята любимка..
24.03.2018 20:18
която ми забива нож..зад дантелено домино..
какво би споделила за Четвъртото сито, Во?
моля, нали си..Духовна дОбротворка, правиш поетични мОгии.и..т.н..
слушам те, защо винаги бягаш и се криеш..
това е обидно незряло...
а ти си ..голяма вече..
цитирай
2. troina - булката троианка ще я изтипосам тук/ не мога да я подмина с тезз полуидиотии,полулиготии
24.03.2018 20:31
23.03 22:51 - Първи трепети
Спусна дългата си коса. Беше я стегнала с шнола и сега тя се разпиля непокорна, на вълни по раменете й. Сложи си лек гланц на устните с дъх на ягоди. Обу любимите си черни дънки. Еластичната им материя се вряза в дупето и бедрата очертаха.../

оолалалаа....
не мога да я подмина с тезз полуидиотии,полулиготии на стара мома,около50-те
като сериозен претендент за най-видна лицемерка..
Конкурс ще правим за 24 -05..
цитирай
3. planinitenabulgaria - Прокарах постинга Ви през една пограма на Центъра за ненормални.
24.03.2018 21:14
Очаквах заключение, че е започнало да Ви закъснява, но не се оказа така. Не се оказа, че Ви и прескача, а направо, че сте прегоряла. Затова пишете таквиз постинги. Ако нямате какво да кажете, кажете го някъде другаде. Ако имате цел в Блога, аз знам целта Ви, Г/жо Троловейниковая.
цитирай
4. milady - Бай Коста Къде се Буташ и ти на дърти години
24.03.2018 21:17
Росе Босе Разбра ли сега защо казвам
Че дела раи е лицемерка
Ето я пак надрусана с 400 на първа от Black пърдялото
тези хора са тотално болни и луди
После аз съм виновна
за кое
цитирай
5. predatorkapredatorka - въпрос за един милион
24.03.2018 21:25
А сега ще поставя въпрос за един милион
Как така се получава че Black пърдятора
знае всички около 25 профила на дела Рай
и веднага ги помпи докато влезе... и тя пръцне... Айде мислете
Очаквам и Жоро програмиста да се намеси с произхода на тази диагноза
цитирай
6. milady - Как така се получава че Black пърдятора
24.03.2018 21:41

Държавният музей на а.С. пушкин
от: avangardi

Микеланджело Буонарроти 1475 — 1564 Государственный музей А.С. Пушкина

Прочетен: 1252 Коментари: 6 Гласове: 9
цитирай
7. getmans1 - А, ма Джулкооу, ОПРЕДЕЛЕНО ИкиМаус ...
24.03.2018 21:47
А, ма Джулкооу, ОПРЕДЕЛЕНО ИкиМаус НЕ Е прав да те напада в случая ама ти, сигурна ли си, че сега в момента си правта!?
Аз съм Гетю инспектор ... Дюдю!
цитирай
8. troina - 7. getmans1 - А, ма Джулкооу,
24.03.2018 21:53
Това е чиста проба тролене за да си прави рейтинг на мой гръб
Освен това че дела раи лъже .той ме напада дали съм била в Париж
и дали там има такава статуя/ композиция
Много му са дребни и елементарни номерцата
не може да ме хване засега никъде.. Бакшишо


цитирай
9. troina - моят вариант....
24.03.2018 22:02
Да ви кажа И моят вариант
Кое е четвъртото сито
Желязната модерация
Която обезсмисля първите три
А вие какво мислите
цитирай
10. getmans1 - . . . Ти пък, там рейтинга го прай Ч...
24.03.2018 22:27
... Ти пък, там рейтинга го прай ЧеПърдалото.


getmans1 написа:
А, ма Джулкооу, ОПРЕДЕЛЕНО ИкиМаус НЕ Е прав да те напада в случая ама ти, сигурна ли си, че сега в момента си правта!?
Аз съм Гетю инспектор ... Дюдю!

цитирай
11. milady - 10. getmans1 - . . . Ти пък, там рейтинга го прай Ч...
24.03.2018 22:39
Признавам си едва миналото лято разбрах
че русенското дребно варено... помпи наред
включително и мен честно не го знаех никога никой
не ми е писал и не ме информирал за това
точно този лилипут Осра целия блох..
като просташки се оправдава с някакъв полигор
Аз ако можех щях да го надмина и полигор
тоз идиот и неговата кохорта дребни ехидни тролове
точно това заслужават шутове всеки ден и всеки час
Такива Ми ти работи
лека инспектор ... Дюдю!

цитирай
12. getmans1 - . . . Хм, знаех си, че си умна и, че все ...
24.03.2018 23:07
... Хм, знаех си, че си умна и, че все някога ще дойдеш на .... моя акъл:))) защото започна да употребяваш измишлйотините ми, които не са случайни.
Приятна, от Дюдю!

milady написа:
Признавам си едва миналото лято разбрах
че русенското дребно варено... помпи наред
включително и мен честно не го знаех никога никой
не ми е писал и не ме информирал за това
точно този лилипут Осра целия блох..
като просташки се оправдава с някакъв полигор
Аз ако можех щях да го надмина и полигор
тоз идиот и неговата кохорта дребни ехидни тролове
точно това заслужават шутове всеки ден и всеки час
Такива Ми ти работи
лека инспектор ... Дюдю!


цитирай
13. nalia - Красноречивицата ми:)
25.03.2018 08:31
Приятно е, Юлче, във виртуала да се общува с реални хора. Безликите и безимени профили с модерация за капак са вятър и мъгла.
У всекиго има искрица от Твореца, но историята познава хора, чиято характеропатия е скапала и най-ярката дарба.

Празнична неделя и само благи вести за теб!
цитирай
14. predatorkapredatorka - Нали,ЧеститоБлаговещение,мила! да си ми здрава,усмихната и мн.щастлива!
25.03.2018 09:32
09:26 - ххх ЛЯСТОВИЦАТА ххх

автор: totti категория: Забавление
прочетен: 0 коментари: 0 гласове: 0

ето Я характероПатката, ами Чудесно си го формулирала..
за жалост, ЕГО-то е ненаситно..
язък за..книжките..всуе се морим..
цитирай
15. nalia - :)))) Убий ме, но няма да повярвам, че е постнато от мъж!
25.03.2018 09:51
Кой мъж знае какво е престилка?!
цитирай
16. troina - ето Я ,и мълчи, като пу ка в нови гащи/дето вика жоро..аз му казах каква е измамница още пр 1г
25.03.2018 10:09
еее...ако тва не е психо, значи е нагъл комерс,
многоо тежка карма, Делке!!
и лична, и национална,че и..космична..
ЛЪЖА и ИЗМАМА е твоето име, блудна..

Последни 20 регистрирани посетителя
10:07 - nalia
09:50 - avangardi
09:49 - nalia
цитирай
17. nkf - Според мен четвъртото сито - а би ...
25.03.2018 15:42
Според мен четвъртото сито - а би трябвало да е второто - е психиатрията. Другарката уондър, освен, че е много "умна" и "начетена" /лична констатация, потвърдена неколкократно/, е и поне раздвоена - честити днес Благовещение, но на 8-ми март празнува празника на вси курви еврейски и комунистически. Д-р Саян трябва да влезе.
цитирай
18. troina - Много добър отговор Нарича се личностен когнитивен дисонанс
25.03.2018 22:34
nkf написа:
Според мен четвъртото сито - а би трябвало да е второто - е психиатрията. Другарката уондър, освен, че е много "умна" и "начетена" /лична констатация, потвърдена неколкократно/, е и поне раздвоена - честити днес Благовещение, но на 8-ми март празнува празника на вси курви еврейски и комунистически. Д-р Саян трябва да влезе.

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: troina
Категория: Тя и той
Прочетен: 726185
Постинги: 283
Коментари: 2729
Гласове: 2259
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031