Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.12.2009 09:32 - Къде бях на 10-ти Ноември:
Автор: lydianov Категория: Политика   
Прочетен: 1089 Коментари: 0 Гласове:
0



Както всеки ден станах рано. Със сутрешното кафе мисля дали днешните новини от Конгреса на БКП няма да ме опровергаят. Признавам, че от седмица повтарям предположенията ми, че нищо сериозно няма да стане. Не съм глупак, дори до сега смятам, че анализът ми е с висока степен на научност. Науката не е врачка и не винаги бъдещето оправдава верността щ. На 08 Ноември вечерта ми беше на гости добре информиран  приятел. След вечерята отидохме в хола да си пием кафето и тогава той поиска да говорим насаме. В кухнята със затворена врата ме попита директно: „Ще сменят ли Живков?” Побързах да изключа тази версия. След това започнах да се оправдавам защо мисля така. За никой от нас не беше тайна какво става в ПолитБюро от пролетта. Къде не бях прав? Не ми хрумна, че Добри Джуров (тогавашния министър на отбраната) ще приеме Петър Младенов да ръководи партията, следователно и държавата. Още по-малко ще приеме да действа по сценарий Луканов. Станалото в СССР (тук бях прав) изключваше версията да се предаде най-високия държавен и партиен пост на „български” Горбачов. Най-малко защото нито Младенов, нито Джуров, нито останалите нямаше да приемат да продължат живота си като пенсионери. С една дума мислех, че партийния форум ще приеме компромисно решение – да разделят партийния пост от държавния. Това решение ще бъде съпътствано от множество реформи в държавното устройство.  Тогава нямаше мобилни телефони, нито интернет. Това го нямаше и в САЩ. За това трябва да минат много дълги десетки минути, за да се обадя на един партиен деец, за да получа отговор на не малко въпроси, които се формираха в главата ми, пиейки сутрешното си кафе с любимата ми Лидия. За останалото време от тогавашния дълъг Петък..очаквайте продължение. ;)


Тагове:   ноември,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lydianov
Категория: Бизнес
Прочетен: 956124
Постинги: 90
Коментари: 560
Гласове: 186
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930