Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
16.09.2019 21:02 - Денят на немското изкуство - Мюнхен, 1939, цветен филм
Автор: deathmetalverses Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 2863 Коментари: 5 Гласове:
15

Последна промяна: 16.09.2019 21:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Нацисткият елит посещава "Деня на немското изкуство" в град Мюнхен през 1939-та година. Цветен пропаганден филм, доста добре запазен в частна колекция, заслужава се да се гледат последните 10 минути - там ше видите онова, което националсоциалисти-ческата идеология смята за "изкуство". ОТНОВО ДЕБЕЛО ПОДЧЕРТАВАМ, че не съм привърженик на нито една ТОТАЛИТАРНА ИДЕОЛОГИЯ. 




Гласувай:
15


Вълнообразно


1. germantiger - последните 10 минути ми харесаха с поглед към класическите идеали
16.09.2019 22:06
това ако бяха руснаци, американци или българи - щяха да им секланят днес

но тъй-като ГЕРМАНОФОБИЯТА Е НОРМА В ДНЕШНИЯ СВЯТ ЩО ИДЕ РЕЧ ДО ИСТОРИЯ...

препоръчвам книгата:

ИСКУССТВО ТРЕТЬЕГО РЕЙХА от Г. В. Дятлева

- архитектура

- скулптура

- живопис

- класическа музика

- популярна музика

- кинематография

- мода

са разкрити в книгата
цитирай
2. deathmetalverses - Мерси за отзива, Тигре!
16.09.2019 22:19
germantiger написа:
това ако бяха руснаци, американци или българи - щяха да им секланят днес

но тъй-като ГЕРМАНОФОБИЯТА Е НОРМА В ДНЕШНИЯ СВЯТ ЩО ИДЕ РЕЧ ДО ИСТОРИЯ...

препоръчвам книгата:

ИСКУССТВО ТРЕТЬЕГО РЕЙХА от Г. В. Дятлева

- архитектура

- скулптура

- живопис

- класическа музика

- популярна музика

- кинематография

- мода

са разкрити в книгата

Признавам, че доста хора тук са под нивото ти, под културата, идеалите ти и възпитанието, под класата
включително и аз понякога не те разбирам, но... Не зарязвай окончателно блога си. На мен специално ще ми липсва онова, с което ме обогатяваш интелектуално. Лека вечер! Здравко
цитирай
3. germantiger - да си жив и здрав
16.09.2019 23:02
блгза оценката,но честно казнао наистина не я заслужавам напълно

във възпитание не съм ниво, постарали са се моите близки, но вината евмен, че често съм невъзпитан, същото бих казал и в култура

а колкото до разбирането,аз и сам себе си не мога да разбера често ;)
цитирай
4. krumbelosvet - "ГЕРМАНОФОБИЯТА Е НОРМА В ДНЕШНИЯ СВЯТ ЩО ИДЕ РЕЧ ДО ИСТОРИЯ..."
16.09.2019 23:51
Наци-фобия - да, и с право заради националното ВИСОКОМЕРИЕ, "даващо право" на масови убийства.
Може би резултат от АНАБОЛНИТЕ СТЕРОИДИ, тоя хипер-тестостерон, произвеждащ убийци. И ползван от Хитлер преди знаменитите му речи, подлудяващи масите...
Да не забравяме обаче новия опиат, предизвикал циганчето изнасилило и убило журналистката в Русе. Някой го пробва!!! Тоя опиат води до човекоядство. И го се проповядва от либерастите, заедно с джендърство и ИНЦЕСТ.
Пази Боже!!!
цитирай
5. nedovolen - Изкуство си има всяка нация. Впе...
17.09.2019 03:08
Изкуство си има всяка нация.
Впечатли ме друго. Отворените прозорци на площада и хората си наблюдават спокойно.
Това сега къде може да се види при появата на "вожд".
:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9569118
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58744
Спечели и ти от своя блог!