Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.09.2017 20:20 - Изпери си Сам, или: Как се живее на Село!!
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 11283 Коментари: 43 Гласове:
14

Последна промяна: 09.09.2017 09:55

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Всяка Домакиня знае, че в края на лятото и преди да дойде студеното време, килимите трябва да бъдат изпрани.

Цивилизованите Домакини се обаждат на фирми за изпиране на килими. Мислех тази есен и аз да го направя, ала се отказах, поради няколко причини.

Първо, предпочитам когато мога сама да свърша нещо, да не го делегирам на друг.
Второ, реших за разумно да спестя някой лев.
И трето, удоволствието и забавлението от прането на килимите не си го давам на друг.

Като новодомка така перях и дунапренените матраци, мачкайки ги с ръце и крака и танцувайки върху тях, за да може добре да проникне пяната. Правех шоу на съседите, беше супер весело.

И сега е весело, въпреки хладното време, разхвърлях се и изпрах двата си килима.
Реших да ви направя съпричастни към перилния процес, с цел и вие да се позабавлявате. Както се казва, хем полезно, хем приятно!

А ако някой получи емоционални смущения, да гледа само с едното очо, или може и с половин :р

За нисък старт...
image
Не започвам нищо без одобрението на инспекторките ми. Отново инспектор Тонсън!
image
Кого ще сразя с поглед?! ;))
image
Грейси - инспектор Грейсън, не пропуска да направи оглед, за по-сигурно..
image
Всяка Дама трябва да уважава и да се грижи за...бицепсите си! А прането на килими много допринася именно за развиване на бицепси! :р
image
Единственото неудобство от прането на килими са охлузените колене и болезнените китки. Но за час-два всичко минава.
image
Младши инспектор Кери се чувства длъжна да провери дали работата е свършена качествено. Сякаш остава доволна...
image
За едно денонощие ще са сухи и поставени по местата им...
image
 Апропо, тези килими си ги купих миналата пролет от Практикер, за смешната цена от по 60 лв. на килим, имаше един щанд с килими с намаление, с обозначение "остарял дизайн". Да бе, остарял, аз се "влюбих", като ги видях - намирам ги за стилни и супер симпатични и подходящи на интериора. И децата много ги харесаха, изненадах ги, прибирайки се с два килима на рамо...)))
Ако не беше "остарелият" им дизайн, щяха да ме одръстят с по 120 лв. на килим, каквато е редовната им цена. Така че съм много доволна от избора си, и както често обичам да казвам: За всеки влак има пътник! Както в живота, така и в...интериорния дизайн ;))) 
image

image
Направо "заспаха", в пряк и преносен смисъл. )))
image
Много станахме желаещите за овладяване на СМП /Светещия Магически Поглед/ ;)))
image
Накрая някои мили спонтанни моменти, от онези, които няма как да пропусна...
image

image
A песента за поздрав е Thunderstruck на AC/DC. Да се надяваме, че електричеството няма да навреди никому ;))
Добавям по желание на Роси снимка с килимите на рамото ми ))
Пък и, когато по-горе говоря за бицепси, да не съм голословна ;))
Макар че двата заедно тежат не повече от 10 кг., по груба преценка - не е сериозно тегло.
image






Гласувай:
15



1. anin - Добър вечер, Вес!
08.09.2017 20:39
Верно, опасни стойки чупиш, и много добре изглеждаш докато переш килими ;)

цитирай
2. vesever - Привет, Тишо, къде се губиш? :)...
08.09.2017 20:39
Привет, Тишо, къде се губиш? :)
Вярно, нерегламентирана реклама се получи, дано не ме санкционират производителите на перилния препарат...обаче малко поизлъгах...коленете ми са още сериозно посинени и наболяват при коленичене за миене на дюшемето, но поне китките ми минаха бързо.
Важното е да предизвикам повече дами да пробват това забавление, въпреки риска от охлузване ...няма пълно щастие, както се казва )))
Поздрави и кога ще пуснеш малко музика - я виж с Ан и Закс какви забавления си правим ;))
цитирай
3. vesever - Ан, да ти кажа каква щуротия ми бе ...
08.09.2017 20:46
Ан, да ти кажа каква щуротия ми бе хрумнала, да се снимам в любимите розови гащета отзад, и да се получи кадър против уроки и зли очи, знаеш, че има зли наоколо )))
Обаче реших да не го правя, за да не предизвикам шокови реакции ))


цитирай
4. didige - Хахаха провокиращо закачлива х...
08.09.2017 21:33
Хахаха провокиращо закачлива хахахха.Бъди си все такава Веселушке! Усмивки и за теб!:)))))
цитирай
5. vesever - Диди, още ми е морско настроението, ...
08.09.2017 21:37
Диди, още ми е морско настроението, няма да пускаме лятото да си отива, я!
Усмивки и от мен! :))
цитирай
6. travell - :)))
08.09.2017 21:49
Ще трябва да предложиш на кмета, да се направи една валявица. Спомням си картинката от едното време, когато добре натоварени жигулита и москвичи спираха около съоръжението, а чичковци и лелки (били са на нашата възраст, а вероятно и по-млади) разтоварваха или прибираха килими. Децата отстрани играеха с топка и нагъваха филии, докато чакат.
Но най-голямото предимство, пред днешните методи, е естественото изпиране на килима. Използва се само центробежната сила на водата. Прах за пране не ти трябва. Трябва ти само помощ при ваденето от валявицата на изпрания вече килим.
цитирай
7. vesever - Дани, в моето село има валявица, ...
08.09.2017 21:56
Дани, в моето село има валявица, обаче не работи, наистина мислех още миналата година да предложа на кмета да я пусне, трябва да се насочи водата, инак всички съоръжения са налице, тръбите са запушени, но тръгне ли водата, ще се отпушат...
Би било интересно и вълнуващо, никога не съм прала на валявица...
цитирай
8. krassko - Има и по тежки случаи от любимите ти розови ...:)
08.09.2017 22:04
С една приятелка направихме преход от с. Бухово през Мургаш до с. Рашково - Ботевградско. Като излязохме от Бухово, тя се събу по бежови гащи на дупки!
Два дни ги гледах да се развяват пред мен и сигурно затова не хващам уроки. :)

За съжаление и аз съм възпитаван така - да мога да правя всичко сам,
но с годините осъзнах, че това е грешка. И въпреки това ми е адски смешно, че лекарите в САЩ се специализират така детайлно, че един оперира лява ръка, а друг дясна.:)

цитирай
9. zax - Нема я мократа фанелка. На попра...
08.09.2017 22:05
Нема я мократа фанелка. На поправка ... :)))
цитирай
10. vesever - Краси, :)))така си е, против у...
08.09.2017 22:11
Краси, :)))
така си е, против уроки, значи и приятелките ти го практикуват, супер!

Ами лично аз обичам да се захващам с всякакви физически работи, хем да ми се проветрява главата от преводите...полезно е :)
За американците не знам, струва ми се, че в много отношения са по-ограничени от нас.
Българите се справяме по-оправно сякаш...
Hopefully you are proceeding well with your English lessons... :)
цитирай
11. vesever - ;))) Закс, ако ти кажа, че ми се въ...
08.09.2017 22:13
;))) Закс, ако ти кажа, че ми се въртеше такава мисъл, за мокра фланелка...ама ха де, защо не я осъществих....
Не е работа, сега ще трябва да мисля нещо за поправка...
Абе ше измисля, ей къде е реката, и без друго трябва някой ден скоро да сляза, за мъничко релакс..
цитирай
12. rosiela - Ама розовите панталонки са страхотни!
08.09.2017 22:18
В апартамент тия чупки не вървят. Мет на прането на килими до нас, и готово. но на вилата и аз пера и имам на двора един метален постинг във вид на буквата " П " и за пране и сушене, и за тупане. Направи си и ти, просто е, един миниум, забучен в земята с циментче и си готова. Там майстори има и не е скъпо.
А да те похваля , че си работлива, вече съм го правила.
цитирай
13. vesever - Роси, като си ги взех, ми бяха шир...
08.09.2017 22:26
Роси, като си ги взех, ми бяха широки, сега са ми таман и мога да ги нося

Вярно, че в апартамент не стават такива дейности - трябва си простор.
Абе, на село имаме много предимства. В случая ограда и дувари, на които мятам каквото имам за тупане или проветряване...ако видиш съседката ми как си слага килимите да й съхнат на дувара, горе на пътя, и няма опасност някой да ги открадне...в града надали човек би се осмелил така да си простира килими...
А, ми то това са си рутинни дейности, обаче ми е готино да разнообразявам и да става весело, а не просто някаква си свършена работа...
Не искаш да видиш как готвя )))
То е кълчене, то са песни с пълно гърло, че чак на площада ме чуват. ))

цитирай
14. zax - Речен дух по мокра фанелка, ще бъдеш ...
08.09.2017 22:26
Речен дух по мокра фанелка, ще бъдеш гвоздея на блога. ;)
цитирай
15. vesever - Глей го как ми чете мислите )))...
08.09.2017 22:29
Глей го как ми чете мислите )))
Отдавна ми се върти в кафата един енергичен ефирен речен танц с мятане на много вода и...няма как фланелката да остане суха ))
цитирай
16. rosiela - Искам да видя
08.09.2017 23:21
как носиш два килима на промоция, метнала ги на раменете от магазина до вас, та да се поуча, ама нямаш снимки, а де...
цитирай
17. vesever - Роси, нямам снимки, беше невъзм...
08.09.2017 23:30
Роси, нямам снимки, беше невъзможно да се снимам, щото ми трябваше трета ръка/ ))
Те не са особено тежки, дори онзи ден като ги изпрах, както бяха мокри, ги вдигнах и пренесох на масата в градината, да съхнат.
Добре де, утре ще ги навия на роло, ще ги метна и двата на рамо и децата ще ме снимат на пътя с двата килима, как влизам през портата )))
Специално за теб, щом ще ти е интересно да видиш гледката, нищо не ми пречи да я възстановя ))) Дори и на мен ще ми е забавно! И ще добавя снимката тук, в този пост. ))
А разстоянието не е никак много, автобусът ми спира на долната улица, имам 200 м. до вкъщи.


цитирай
18. rosiela - Сладурана!
09.09.2017 08:32
Ще чакам.
цитирай
19. vesever - Ами, готово. Направих си малко у...
09.09.2017 10:03
Ами, готово. Направих си малко утринна гимнастика с килими, имах нужда от разкършване, че тази сутрин едва се вдигнах от леглото, напоследък искам повече да спя ))
Ще ти разкажа една смешка, от студентските години. Синът на хазяйката ми, който после стана лекар в Плевен, живееше в съседната стая. Имахме си приказка, голям симпатяга.
Правеше много интересни упражнения, с една голяма тиква от градината на леля Надя /майка му/.
Сяда в антрето, което е изцяло остъклено и вдига тиквата, като щанга, по половин час се занимаваше с това упражнение, имаше страхотни бицепси, моите ряпа да ядат пред неговите.
И отсреща, съседката вижда само тиквата как се вдига и сваля, а него не го вижда, тъй като е седнал на ниско. И доста време се чудила каква е тази тиква, та накрая леля Надя я светнала, че Жоро прави упражнения с "гирички" ;)))
Весел да е денят на всички!
цитирай
20. emi1ts - Поздрави Веси!
09.09.2017 11:35
Хубави снимки!Добра работа!Винаги е добре да се почисти и освежи!
Превърнала си това в забавление,което е чудесно!С пожелание за хубави есенни дни!
цитирай
21. vesever - Еми, благодаря ти! Много малко са ...
09.09.2017 12:34
Еми, благодаря ти!
Много малко са нещата в живота, които не успявам да превърна в забавление, дотолкова съм свикнала навсякъде да откривам приятното и забавното и красивото и веселото...
Надявам се всички да имаме повече такива мигове...
Дано есента да бъде топла и приветлива!
Поздрави!
цитирай
22. iia - https://www.youtube.com/watch?v=eUpZBce4NKE
09.09.2017 14:14
винаги създаваш приятно
настроение
и е забавно
при теб
ия*
цитирай
23. vesever - Ия, любимият ми Яни, обожавам го...
09.09.2017 15:11
Ия, любимият ми Яни, обожавам го!
Благодаря ти :)
Радвам се, че ти е забавно, това е и целта на блога ми - колкото повече приятно настроение си създаваме, толкова по-добре :)
Ето и от мен Яни, отново от Voices, много любима мелодия, а изпълнението на Клоуи и Ендер е супер чувствено и въздействащо!
https://www.youtube.com/watch?v=nb0xKJzb_aM

Mi Todo Eres Tu (Until The Last Moment) - Ender Thomas and Chloe (Yanni Voices 2008)
цитирай
24. rosiela - Прекрасен гимнастик направо.
09.09.2017 15:59
vesever написа:
Ами, готово. Направих си малко утринна гимнастика с килими, имах нужда от разкършване, че тази сутрин едва се вдигнах от леглото, напоследък искам повече да спя ))
Ще ти разкажа една смешка, от студентските години. Синът на хазяйката ми, който после стана лекар в Плевен, живееше в съседната стая. Имахме си приказка, голям симпатяга.
Правеше много интересни упражнения, с една голяма тиква от градината на леля Надя /майка му/.
Сяда в антрето, което е изцяло остъклено и вдига тиквата, като щанга, по половин час се занимаваше с това упражнение, имаше страхотни бицепси, моите ряпа да ядат пред неговите.
И отсреща, съседката вижда само тиквата как се вдига и сваля, а него не го вижда, тъй като е седнал на ниско. И доста време се чудила каква е тази тиква, та накрая леля Надя я светнала, че Жоро прави упражнения с "гирички" ;)))
Весел да е денят на всички!

цитирай
25. rosiela - А ти ме ошашави!
09.09.2017 16:01
С кръшна стъпка и двата килима на едно рамо. Браво, Вес! Все едно перушинки вееш.
Кой те изпусна тебе, забележителна жена, акъл не е имал, ей, ей, ей.
цитирай
26. rosiela - Краско, много ми хареса първата част .
09.09.2017 16:03
krassko написа:
С една приятелка направихме преход от с. Бухово през Мургаш до с. Рашково - Ботевградско. Като излязохме от Бухово, тя се събу по бежови гащи на дупки!
Два дни ги гледах да се развяват пред мен и сигурно затова не хващам уроки. :)

За съжаление и аз съм възпитаван така - да мога да правя всичко сам,
но с годините осъзнах, че това е грешка. И въпреки това ми е адски смешно, че лекарите в САЩ се специализират така детайлно, че един оперира лява ръка, а друг дясна.:)


цитирай
27. rosiela - Краско, много ми хареса първата част .
09.09.2017 16:04
повтарям. Смях се до сълзи!
цитирай
28. vesever - Роси, нали знаеш, всеки с особен...
09.09.2017 16:16
Роси, нали знаеш, всеки с особеностите си...
Като момиче тренирах художествена гимнастика, после народни танци. Съжалявам, че се отказах, но като почнах с езиците, нямаше как да нося "две дини под една мишница", колкото и "бицепси" да имам....))
А за "изпускането", моята философия е, че всеки от нас идва от различен свят, въпреки, че всички живеем на Земята...и заради тези различия, хората трудно се разбират и трудно си пасват.
И мен много ме изкефи коментарът на Краси, за приятелката му :)
Мисля, че често много хора се заравят в рутина и забравят да се радват на живота, затова ми е хубаво и на мен да чувам, че има такива лудетини, които обичат да правят весело и се радвам, че не само аз съм така ))
Такива спомени остават завинаги.
Напоследък много изпадам във философстване за живота, за миговете ни тук, за спомените, които оставяме...
Поначало винаги съм смятала, че колкото повече позитивни и ведри "настройки" имаме в Душите си, толкова повече позитивната енергия неутрализира негативната и така светът може да стане по-добър и по-красив...мечтая за това!
Но друг път мога да споделя повече от философията си, ако ме удари Музата да напиша нещо...


цитирай
29. rosiela - Много си права!
09.09.2017 16:26
vesever написа:
Роси, нали знаеш, всеки с особеностите си...
Като момиче тренирах художествена гимнастика, после народни танци. Съжалявам, че се отказах, но като почнах с езиците, нямаше как да нося "две дини под една мишница", колкото и "бицепси" да имам....))
А за "изпускането", моята философия е, че всеки от нас идва от различен свят, въпреки, че всички живеем на Земята...и заради тези различия, хората трудно се разбират и трудно си пасват.
И мен много ме изкефи коментарът на Краси, за приятелката му :)
Мисля, че често много хора се заравят в рутина и забравят да се радват на живота, затова ми е хубаво и на мен да чувам, че има такива лудетини, които обичат да правят весело и се радвам, че не само аз съм така ))
Такива спомени остават завинаги.
Напоследък много изпадам във философстване за живота, за миговете ни тук, за спомените, които оставяме...
Поначало винаги съм смятала, че колкото повече позитивни и ведри "настройки" имаме в Душите си, толкова повече позитивната енергия неутрализира негативната и така светът може да стане по-добър и по-красив...мечтая за това!
Но друг път мога да споделя повече от философията си, ако ме удари Музата да напиша нещо...



цитирай
30. vesever - Роси :)
09.09.2017 17:03
Роси :)
цитирай
31. krassko - Нямаш представа ...
10.09.2017 14:38
vesever -И мен много ме изкефи коментарът на Краси, за приятелката му :)

Нямаш представа колко много си приличате с приятелката ми.
И тя танцува и пее прекрасно. Пее в един хор и редовно ходи на надпяванията в с. Гела, в Копривщица и на други такива места. Зле е с езиците за разлика от теб, но е доста добра в телепатията, така че се справя и без тях. По добра е и в магиите, но при нея това е наследствено, баба и е била селската лечителка, разваляла е магии, уроки и е правела магии за любов.
На няколко пъти когато сме били в планината и завали проливен дъжд, с приятелките и се нареждат в кръг и започват да пеят "Изгрей ясно слънце" и след пет минути само над нас грее слънце и не вали, а на сто метра от нас продължава да вали. Ти пееш като готвиш, но опитай да запееш когато вали дъжд да видиш какво ще стане. Разбира се трябва да пееш "Изгрей ясно слънце"... Нали и теб те бива в магиите. :) А може да опиташ и обратното, когато грее слънце да поискаш дъжд да ти полее градината. Ти имаш силна връзка с водата и няма да ти е трудно.:)


цитирай
32. vesever - Краси, радвам се да чуя за прияте...
10.09.2017 15:32
Краси, радвам се да чуя за приятелката ти, явно е развила добре дарбите си, което е чудесно!
Аз моите тепърва почвам да ги развивам.
Това, което дотук съм открила, е че със силата на волята можем да направим и невъзможни на пръв поглед неща.
На няколко пъти съм вадила болка от тяло с ръцете си и я пращам в земята, но един приятел, който се занимава с някои нестандартни свръхестествени дейности, ми каза, че това било опасно.
Имам няколко по-леки и "безопасни" преживявания, любимото ми орехово дърво до реката, което преди време ви бях показала, когато го намерих, беше изсъхнало, на около 200 години е. Не можах да понеса да е изсъхнало и поисках да оживее, от следващата пролет почна да се раззеленява.
А веднъж на площада намерих пеперуда с премазани крачета и крилца, която не можеше да излети, взех я в ръце и я понесох към реката, за да не я стъпчат съвсем, исках да я оставя на безопасно място. Както я поносих малко, тя живна и излетя от ръцете ми, сякаш нищо й няма - високо към върховете на дърветата, а аз ликувах неописуемо.
За слънцето, само веднъж ми се е случвало, но без да пея.
Едни приятели ми бяха на гости от друг град и бях им обещала да ги заведа на Ксилифор, обаче прогнозата беше цял ден як дъжд.
Казах им, че ще поръчам специално за тях слънчево време, те не повярваха, но целият ден беше слънчево и си направихме разходката, а вечерта, тъкмо като си тръгнаха, заваля ))))
Ще опитам и с песента, но трябва да я науча.
Е, ако не, ще импровизирам, както си знам, на мен песни ми дай ))


цитирай
33. vesever - П. П. За понеделник съм ви подгот...
10.09.2017 15:43
П. П. За понеделник съм ви подготвила един пост, с който ви орисвам за Любов, обаче всъщност не знам как се прави магия за Любов, освен с изпращане на мислено пожелание...
Ако искаш, питай Мира /ако не греша, така се казваше/, да ми предаде ако има нещо по-специално за тази магия, бих искала да знам :)
цитирай
34. cinderellathespy - Килимите и водичката
10.09.2017 19:06
Еха, Веси! Супер, работливке! :))
Много eнергизират такива дейности.
Преди години ходех със свекърва ми на селската чешма
и много обичах да подскачам в коритото с гумените ботуши и да търкам с четката
килимите. От доста години, обаче, просто ги носим на автомивка
и там ги правят чисто нови. Те не са и кой знае колко - 2 килима...
Въпроса е в емоцията. Такива преживявания насаме с водата създават
невероятно настроение и тонизират за месеци напред! :))
Ох, аз от утре почвам пак работа. Днес карах колата за първи път след
едномесечна почивка. Ама не съм забравила :))))) Жоро кара след мен,
после ми разправя, че бая съм натискала газта по баирите и на надолнището,
а аз скромно - само с 90-95 км/час., ама на него му се е видяло бая бързичко,
не можел да ме стигне :)))) Успешна нова седмица, Веси! Пак ще те навестя да видя това орисване за любов! То аз съм си орисана и любовта съм я намерила, държа я здраво и нямам никакво намерение да я пускам, ама все пак никога не е в повече да се подсигуриш. Нали? ;)
Прегръщам те,

Ели
цитирай
35. vesever - Еличка, точно, супер енергизиращо ...
10.09.2017 20:05
Еличка, точно, супер енергизиращо е :)

И сестра ми дава килимите на фирма и е много доволна, слагат и ароматизатори, а аз забравих да сложа, само с прах за пране, но пак е ок...

След прекрасна ваканция, надявам се работата да ти върви леко!
А като дойда, живот и здраве, ще ме повозиш, и Жоро ще има да ни догонва ))
Аз съм шофирала само до Шемшево, на 3-4 км. от вкъщи и не смея да вдигам висока скорост, по завоите не се справям и карам на аварийни, за всеки случай, да се пази всичко живо. Сетне спирам в Шемшево пред автосервиза като румънец, така че никой не може да мине след мен, и излизайки от колата, ми треперят коленете - не ставам за шофьор!

Само така, с Любовта напред и много още любовни мигове да имате!
А аз съм подготвила нещо малко и сладурско за орисването, надявам се да ви е приятно!
Прегръдка и от мен, и до скоро!
<3
цитирай
36. krassko - С любовта внимавай много защото нещата понякога са необратими
10.09.2017 22:03
Нали се образовам и два пъти изгледах:"How to Make Love Like an Englishman",
но не останах впечатлен :)
А като гледах диалога между две английски девойки какви мъже предпочитат,
оказа се че е съвсем нормално на първо място да са парите и на второ място "свободата" да живеят така както им харесва.
И защо казвам да внимаваш: в Слънчев бряг съм виждал влюбеното куче на една англичанка, което пиеше водка като стопанката си и се къпеше с нея в джакузито.
ПП Тази вечер е финала на тениса в Ню Йорк и от утре пак английски!
цитирай
37. vesever - Краси, имам приятели англичани и ...
10.09.2017 22:22
Краси, имам приятели англичани и при тях нещата са доста особени...
Женят се и се развеждат по много пъти и имат деца от много бракове...
При нас, българите, мисля, че всичко е доста по-сдържано.
Ами не знам за англичаните, но за мен свободата е на първо място, парите си ги печеля в прилични количества и държа на независимостта си...
Човек няма ли свобода, какъв живот би било това, питам аз :)))
Аз пък ще почвам да си опреснявам италианския, през октомври планувам с децата една екскурзия до Италия, обещала съм им и сега ще успея да го осъществя...
Ще гледам много романтични италиански филми, за да си припомня езика и темперамента им, за да мога да се впиша... ))))
цитирай
38. iia - https://www.youtube.com/watch?v=2hUrN3n0Pp0
10.09.2017 22:53
Веси,
само при пълнолуние
и на определени дати
се правят различните
ритуали и мантри
прочети има
материали
в нета:)
ия*

цитирай
39. vesever - Ия, много чаровна песничка, бла...
10.09.2017 23:44
Ия, много чаровна песничка, благодаря :)
Не съм търсила материали, аз обикновено действам спонтанно, но ще потърся да видя, знам, че има хора, които прилагат такива практики, ще е интересно да разбера.
Ето и от мен нещо разкошно, за лека нощ
https://www.youtube.com/watch?v=As-oVm6NDX0
цитирай
40. anin - Привет!
11.09.2017 10:28
Интересни неща разказва Краси за приятелката си Мира.
Помня, че и на мен беше казал за силната им телепатична връзка. Веси, ще е интересно, ако може поне ти да се запознаеш с нея и да те понаучи това-онова...
После над градината ти, кеф ти слънце, кеф ти дъжд ;)))
цитирай
41. vesever - Ан, хрумна ми предложение да ги п...
11.09.2017 11:12
Ан, хрумна ми предложение да ги поканя на гости, или аз да отида да се видим, и без друго имам минимум 3 пътувания към София в рамките на следващите 2 месеца...
Мисля, че някога хората са имали сили, които в съвременния свят са забравени.
Ще разкажа за един случай отпреди години. Едно лято имаше градушка при нас. Излязох в градината и мислено "метнах" едно покривало над зеленчуците, за да ги запазя от поражения.
След градушката се оказа, че нямам нито едно поражение. Съседките се оплакваха от почупени клонки на доматите...съжалих, че не можах да направя по-голямо покривало, да предпазя и техните, но нямах толкова сила, защото когато сложих моето покривало, усетих как нещо "отлита"от мен и после краката не ме държаха )).

Мисля, че можем да направим много такива "нереални" неща, просто сме ги забравили.
Живеейки сред природата, все повече виждам връзката си с нея и това може би са съвсем нормални и естествени неща...
Някога индианците са имали такива сили, да въздействат на природата.
Мисля, че някои хора сме индианци, попаднали погрешка в цивилизацията )))
А как обичам да съм на реката, когато има гръмотевична!буря, като общуване с Бога е, неземно и величествено.!
цитирай
42. anin - Да,
11.09.2017 13:23
Възможни са такива случки, ти явно си успяла,
но си дала сила от себе си, затова се е променило състоянието ти...
Явно носиш такива заложби , и постепенно ще ги доразвиеш, помага ти силната връзка с природата, и стихиите...успех! :)
цитирай
43. vesever - Ан, <3 Благодаря ти!
11.09.2017 16:30
Ан, <3
Благодаря ти!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4043104
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16014
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол