Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.03.2011 13:31 - История за „първия ми милион”:
Автор: lydianov Категория: Бизнес   
Прочетен: 2151 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 02.07.2013 09:40



imageОтидох при, лека му пръст, мин. председател Андрей Луканов и му казах: „Пристройката, за която говориш – това е най-далечния път към капитализма, а капитализъм без капиталисти-не става! Аз съм готов да стана капиталист-дай един куфар с един милион, за да ми е първия.” Той каза: „А, от къде на къде на теб? Аз имам супер СДС-ри, които хем се правят на опозиция, хем ще ми вършат работа.” Сглобиха с правителството на Димитър Попов и поставих въпроса пред него. Той ми каза: „Гледай си работата! След като не искам да направя себе си от къде на къде ще ги дам на теб? Но за всеки случай не изключвам да върши таква работа моя министър на финансите (тогава беше Костов).” С последния се разминах. Според него след като не викам по митинги „Смърт на комунистите” или „Червени боклуци” не мога да съм милионер.  1992г. си казах: „Дойде момента-това правителството на Филип Димитров”. А същия Костов-министър на финансите. Според г-н Димитров имаме нужда от тези, които ликвидират селското стопанство, а не от тези, които ще вземат 1 милион, за да финансират икономиката. И с това правителство не успях.  Дойде, лека му пръст, правителството на Любен Беров. Хубаво, но неговия мин. на финансите – г-н Стоян Александров, както го познавам, не посмях да му поставя въпроса. Той гледаше как да намали външния дълг на България и, мама му стара, успя! Е, друг е въпроса, че никой не помни това, дори не му благодарят за това. Не успя да спре грабежа, но не ме включиха в него.  Година след друга минаха и пак търся да си осигуря от някой от тези господа 1 млн., бе мама му стара.  Дойде правителството на горката Ренета Инджова. Въпреки, че е работила заедно с Иван Костов в един и същи кабинет не притежаваше неговите способности, най-малко да приватизира касово, масово и т.н. Тя побърза да си въобрази, че ще направи модерен капитализъм в мандат на служебно правителство. Модерният капитализъм не допуска по начина, по който мислех аз да се сдобия с първия милион.  Избори и на власт дойде правителство начело с Жан Виденов – един чист, прекален идеалист, министър председател. Не можах да събера смелост и да поставя въпроса пред него. Яд ме е, че по неговото време съпругата на г-н Иван Костов натрупа милиони и някой роднина на някой ляв министър. Но какво да правя? Дори да кажех на Виденов това, едва ли щеше да повярва (този не се сдоби дори с апартамент и не успя да има тъст като на Ц.Ц.). Не закъсняха – Доган и Костов водеха улични прояви и свалиха Виденов.  Лека му пръст, Николай Добрев, не му дадоха да сформира кабинет.  Дойде служебния, начело със Стефан Софиянски. С този, нито се познаваме, нито някой искаше да ми уреди среща, а неговия министър на финансите Светослав Гаврийски още по-малко щеше да ми върши работа. И без това беше служебен кабинет.  На края Иван Костов – мин. председател – да, но бързах да правя гафа и да се скарам с Муравей Радев. И без да се познаваме с Богомил Бонев – мин. на вътрешните работи, псоледния споменаваше името ми като лош /т.е. не техния/ човек. Нямаше как.  Дойде Симеон Сакскобурготски – да, но неговата особа е цар, а неговия мин. на финансите – Милен Велчев. Докато първият трябваше да връща имотите си, другия трябваше да стабилизира финансовото положение на семейството си. Успяха неизгодно да договорят влизането ни в ЕС и ни свиха АЕЦ-а и превърнаха армията ни в жандармерия. Като не съм учил в Англия и не познавам царе и князове, и се говореше в медиите, че сделките с външния дълг са далавера на властта, как ще получавам милиона? Хайде – и този път се разминах. Правителството на Тройната коалиция с мин. на финанси Пламен Орешарски. Десен и преподавател и бързо разбрах, че не е по далаверите. През това време симпатичният ми Б.Б. стана кмет, и въпреки че не съм повярвал – оп и министър председател.  Борисов докара МФ от Америка – Дянков – министър, който е под две преси – от една страна световната банка, а от другата „наши” коварни политици с курварските им номера. Ц.Ц. е „намерил /или прокарал/” опит за нов модел на управление, за да осигури „икономически разцвет”.  Човекът, който бе похвален от Б.Б. като единственият, който е „заловил жив терорист”, а по-късно квалифициран като „лоялен гражданин” – опасният Алексей Петров – бе арестуван шумно, скандално и с холивудско режисьорство.  Пак отново правих гаф – чудих се как може зам. мин. председател да лъже и категорично декларирах, че не искам мин. председател да помоли банките, а да защитава интересите на народа. Нямам основание да искам и от тези, сегашните, първият ми милион. Но обещавам ви, ще го имам, когато спра да пуша – т.е. 3 дена след смъртта си. Ще кажете за какво ми е? Най-малко, за да удовлетворя тези, които ме плюят, без да ме познават, в интернет пространството. Това не е малко. Нали те правят групи и казват, че ще управляват различно. Различно – значи не трябва да лъжат! П.П. Събраните материали от медиите включват тези, които успяхме да намерим, тъй като се сетихме за такъв архив чак когато Счетоводната къща „Дал Сиат” създаде интернет страница.

Подобни и други статии: http://www.dalsiat.com/index.html



Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lydianov
Категория: Бизнес
Прочетен: 943900
Постинги: 90
Коментари: 560
Гласове: 186
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031